אתר הספר - למי שרצה לעבוד לפי הספר, אבל לא ידע על איזה ספר מדובר
פנים אל פנים
  ראיון בתכנית הבוקר של ערוץ 2 -תובנות ניהוליות, שיווקיות וצרכניות  
      לכל הקטעים <<<
קטעי וידיאו
מבחר טורים
מבחר טיפים
ביבליוגרפיה
מתכונים, שירים ועוד...
      קישורים
 

 החוש הששי - העתיד כבר כאן! 

 האם מיחזור מועיל? פן&טלר לא חושבים כך... 

 ככה עושים פרזנטציה... 

 Technology Answers for the Global Value Chain  

 אתר מגמות השיווק 

 The Plain English Campaign 

 פורטל מנהלי מכירות 

 אופטימיזציה של רשיונות מחשב 

 אנכרוניזם מתגלגל של קופים... 

 CRM + נאמנות לקוחות  

 MarketingProfs - Smart Thinking... Pass It On 

 נאמנות לקוחות בעסקים קטנים 

 Customer Relations: How to Build Customer Loyalty in an Internet World 

 ניהול ממוקד 

 Ten Tips to Build Customer Loyalty 

 מאמרי שיווק ושימור לקוחות: thewisemarketer 

 דבר קצר -החיים ב6 מלים 

 אופימיזציה בניהול 

 שאלות ותשובות - Trendwatching 

 "דבר פשוט" - הפיקוח על שוק ההון באנגליה 

 Neolane 

 HEMA - כך מוכרים כלי בית 

 שימושון מצויין לשיווק ואסטרטגיה
 

 

1. למה צריך?

תקשורת צרכנית בשפה פשוטה, ידידותית ובהירה, יחד עם ממשקי עבודה נוחים לצרכן, הינם אינטרס כלכלי מובהק לארגונים להם קהל לקוחות רחב. תהליכים ושפה פשוטים יוצרים ייעול וחסכון בעלויות.

הבהרת ציפיות מצד ספקים ויצרנים ("ספק") לבין לקוחות-צרכנים ("צרכן") מפחיתה מוקדי חיכוך, מונעת בזבוז כספים, ועשויה לחסוך כח אדם .

בעולם פועלים כיום גופים דומים, לרוב בעידוד הממשלות, לתועלת הארגונים הכלכליים הנעזרים בהם.

2. מה זה?

מיזם דבֵּר פשוט מסייע להקטנת פערי ציפיות ומידע וליצירת יחסי אמון בין צרכן לבין ספק, באמצעות פישוט התקשורת הצרכנית וממשקי העבודה עם הצרכן.

דבֵּר פשוט מדריך את הספק ביצירת תקשורת צרכנית אפקטיבית, קצרה ומובנת.

זהו מיזם ייחודי מסוגו, המחבר עקרונות ניהול, תקשורת לשונית וראייה צרכנית למכלול אחד, של תקשורת צרכנית יעילה. תקשורת במתודולוגיית "דבר פשוט" אינה נבחנת רק באיכות השפה, אלא ביצירת יעילות תפעולית וחסכון בעלויות. התוצאה הייחודית מושגת ע"י שילוב מומחיות היזמים בעולם הניהולי עם נסיון אירופי נרחב.

3. מה קורה בעולם?

אנו פועלים בשיתוף ידע עם The Plain English Campaign,  הבריטית, התורמת לשינוי פני עולם הצרכנות האירופי, ומביאה את בשורת דבֵּר פשוט לציבור הרחב, למחוקק ולארגונים הכלכליים מאז 1979.

דבֵּר פשוט הינו מגמה עולמית, המעודדת על ידי ממשלות ומחוקקים במדינות שונות. מטרתו- שכלול התחרות, ויצירת שקיפות מרבית, כדרך לעידוד הכלכלה.

דוגמה 1- ספר הנחיות שהוצא ע"י  הרשות לניירות ערך בארה"ב:

דוגמה 2 - חברה  שהוקמה ע"י הממונה על שוק ההון  באנגליה לצורך שמירה על פשטות:

4.      איך אנחנו פועלים?

תהליכים: דבֵּר פשוט מפשט את ממשקי העבודה של הספק עם הצרכן.

שפה:      דבֵּר פשוט מטפל בכל אופני התקשורת של הספק עם הצרכן:

  • חוזה, כתב שרות, פוליסת ביטוח
  • עלון מכר, ספרות טכנית
  • טפסים
  • נוסח שיחה במוקד ממוחשב או אנושי
  • פרסומות פומביות ודיוור אישי
  • תכתובת עסקית
  • אתר אינטרנט

התוצאה היא יצירת תהליכי תקשורת צרכנית: קצרים, פשוטים, עקביים ובהירים. תקשורת כזו כוללת זכויות הצרכן וחובותיו, מאפייני המוצר, רמת השרות המובטחת ודרכי הפעלה או צריכת השרות, וללא הסתייגויות נסתרות.

תקשורת צרכנית העונה לכללי דבֵּר פשוט מובנת על ידי צרכן סביר בקלות ובמהירות, וללא צורך במתווך-מסביר.

ספק, אשר התקשורת הצרכנית שלו עולה בקנה אחד עם  כללים אלה, יוסמך על ידינו, ויצויד באישור מתאים, אותו יוכל לציין בפרסומיו.

5. למה כדאי לך?

  • תקשורת צרכנית פשוטה חוסכת כסף, מונעת חיכוך, התדיינות משפטית ותשלום "לפנים משורת הדין".
  • בתי המשפט רואים בחיוב תקשורת צרכנית פשוטה ובהירה.
  • ארגון, המתקשר בדרך זו, זוכה לאמון ולהעדפה מצד הצרכן.
  • תקשורת פשוטה משפיעה גם על תהליכי העבודה בתוך הארגון, ויוצרת איכות ביצוע טובה יותר.
  • דבֵּר פשוט מוסיף ערך של אמינות והוגנות למותג שלך.
  • לכל אלו השפעה רבה על שורת ההוצאות של הארגון, ועל רווחיותו.

6. למי נועד?

דבֵּר פשוט מייעץ ומבצע עבור:

  • רגולטורים, מחוקקים, קובעי מדיניות וגורמי השפעה- מה עליהם לדרוש מספקים כדי ליצור תקשורת צרכנית פשוטה.
  • צרכן, ארגוני צרכנים ומדיה- כיצד לעמוד על זכותם לקבלת תקשורת צרכנית פשוטה.
  • ספק- כיצד לדבֵּר פשוט וכיצד להפיק מכך תועלת כלכלית.

7. מי אנחנו?

דבֵּר פשוט ניזום ומנוהל בידי:

  • מר אליעוז רבין - ממקימי "ביטוח ישיר", מומחה לשיווק ולשיטות ניהול מתקדמות.
  • עו"ד יעל גבע - ממקימי "ביטוח ישיר", מומחית לניהול מערכי שרות ותביעות ומחשוב תהליכי עבודה.

8. כדי להסמיך ספק אנו:

  • אוספים, מסווגים וממפים את מופעי התקשורת הצרכנית שלך וממשקי העבודה עם הצרכן.
  • מאתרים אילוצים חוקיים, שיווקיים, תפעוליים וחוזיים.
  • מאפיינים כל קהל יעד בהתאם לרבדי השפה, התרבות והעולם האסוציאטיבי.
  • מנתחים פערים בין התקשורת הצרכנית הקיימת, לתקשורת דבֵּר פשוט.
  • מתאימים תהליכים ושפה קיימים לדבֵּר פשוט, בהתחשב באילוצים.
  • מסמיכים הספק.
  • מבצעים בדיקות מעקב תקופתיות.

                                                                           

 

דוגמאות לעבודות:

"מוצר השנה"


מוצר השנה- המקור האנגלי

Powered by Toya & Stepnet LTD   צור קשר הפורום כתבו עלינו לעבוד לפי הספר התקנון אנחנו דף הבית