אתר הספר - למי שרצה לעבוד לפי הספר, אבל לא ידע על איזה ספר מדובר
פנים אל פנים
  ראיון בתכנית הבוקר של ערוץ 2 -תובנות ניהוליות, שיווקיות וצרכניות  
      לכל הקטעים <<<
קטעי וידיאו
מבחר טורים
מבחר טיפים
ביבליוגרפיה
מתכונים, שירים ועוד...
      קישורים
 

 החוש הששי - העתיד כבר כאן! 

 האם מיחזור מועיל? פן&טלר לא חושבים כך... 

 ככה עושים פרזנטציה... 

 Technology Answers for the Global Value Chain  

 אתר מגמות השיווק 

 The Plain English Campaign 

 פורטל מנהלי מכירות 

 אופטימיזציה של רשיונות מחשב 

 אנכרוניזם מתגלגל של קופים... 

 CRM + נאמנות לקוחות  

 MarketingProfs - Smart Thinking... Pass It On 

 נאמנות לקוחות בעסקים קטנים 

 Customer Relations: How to Build Customer Loyalty in an Internet World 

 ניהול ממוקד 

 Ten Tips to Build Customer Loyalty 

 מאמרי שיווק ושימור לקוחות: thewisemarketer 

 דבר קצר -החיים ב6 מלים 

 אופימיזציה בניהול 

 שאלות ותשובות - Trendwatching 

 "דבר פשוט" - הפיקוח על שוק ההון באנגליה 

 Neolane 

 HEMA - כך מוכרים כלי בית 

 שימושון מצויין לשיווק ואסטרטגיה
 
שאילתות וטיפים אחרונים
אליעוז רבין - מנהל אתר "הספר"

 

תחומי היעוץ :

  •  פישוט ניהולי Admenistrative Simplification
  • עולם "הספר"
  • זיהוי "בורות", "אנכרוניזם מתגלגל", ושפור תהליכי עבודה
  • שיווק ומכירות

אתר היועץ

ציוני דרך מקצועיים :

  • עמד בראש נביעות, טבע גליל בע"מ, אוטוסרב בע"מ, עילית חברה לביטוח בע"מ, ידיעות תקשורת, עונות חטיבת הפנאי בע"מ, אמפא מוצרי צריכה בע"מ (יו"ר)
  • סמנכ"ל שיווק ומכירות ביטוח ישיר, איי.די.איי בע"מ, סמנכ"ל ומנהל אגף ביטוח חיים, הפניקס חב' לביטוח בע"מ
  • ס' יו"ר איגוד המפרסמים
  • מחבר  "הספר -נכתב עבור מי שרצה לעבוד לפי הספר אבל לא ידע על איזה ספר מדובר"
אליעוז רבין - מנהל אתר "הספר"
03/05/08 
איך ניתן לדעת אם למוצר מסוים שאני עומד לייבא יהיה שוק בארץ? מה לעשות?
הנסיון לחזות ביקוש עתידי למוצר שאינו בנמצא נידוןפעמים רבות לכשלון. צרכנים אינם יכולים באמת לדעת כיצד יתנהגו או ישתמשו במשהו שהוא בבחינת תעלומה לגביהם ביום בו נשאלו על כך.
דיאם נזכור מה חשב הציבור על החזרת שארם למצרים ערב בואו של סאדאת לישראל, ומה חשב על כך יום לאחר מכן...
שיטות שונות לעריכת סקרי צרכנים מנסות להתגבר על אי הודאות, באמצעות קרובים שונים. סיכויי הניבוי אינם עולים הרבה עלהסכוי לנבא אם העונה הבאה תהיה גשומה.
דווקא במוצר הקיים כיום בחו"ל, ואינו קיים בארץ, הסיכוי טוב יותר:
ראשית אפשר להביא את המוצר לכאן ולתת לאוכלוסיות שונות להתנסות בו. היכולת שלהם להתייחס למוצר שחוו בפועל טובה.
שנית, ניתן לבדוק את הצלחת החדרת המוצר בארצות דומות, ולהניח בודאות רבה כי החדירה בישראל תהיה דומה.
לכל יועצי הספר >>>
Powered by Toya & Stepnet LTD   צור קשר הפורום כתבו עלינו לעבוד לפי הספר התקנון אנחנו דף הבית