אתר הספר - למי שרצה לעבוד לפי הספר, אבל לא ידע על איזה ספר מדובר
פנים אל פנים
  ראיון בתכנית הבוקר של ערוץ 2 -תובנות ניהוליות, שיווקיות וצרכניות  
      לכל הקטעים <<<
קטעי וידיאו
מבחר טורים
מבחר טיפים
ביבליוגרפיה
מתכונים, שירים ועוד...
      קישורים
 

 החוש הששי - העתיד כבר כאן! 

 האם מיחזור מועיל? פן&טלר לא חושבים כך... 

 ככה עושים פרזנטציה... 

 Technology Answers for the Global Value Chain  

 אתר מגמות השיווק 

 The Plain English Campaign 

 פורטל מנהלי מכירות 

 אופטימיזציה של רשיונות מחשב 

 אנכרוניזם מתגלגל של קופים... 

 CRM + נאמנות לקוחות  

 MarketingProfs - Smart Thinking... Pass It On 

 נאמנות לקוחות בעסקים קטנים 

 Customer Relations: How to Build Customer Loyalty in an Internet World 

 ניהול ממוקד 

 Ten Tips to Build Customer Loyalty 

 מאמרי שיווק ושימור לקוחות: thewisemarketer 

 דבר קצר -החיים ב6 מלים 

 אופימיזציה בניהול 

 שאלות ותשובות - Trendwatching 

 "דבר פשוט" - הפיקוח על שוק ההון באנגליה 

 Neolane 

 HEMA - כך מוכרים כלי בית 

 שימושון מצויין לשיווק ואסטרטגיה
 
שאילתות וטיפים אחרונים
יעל גבע - עו"ד

 

תחומי היעוץ :

  • ניהול מערכי שרות ( frontal, call-center)
  • פיתוח והטמעה של תוכנות תומכות תהליכי עבודה לעסקי הביטוח וליישוב סכסוכים
  • פתרון בעיות מקצועיות בביטוח אלמנטרי
  • תהליכי עבודה בביטוח (חברה, סוכנות, מדדים, , תביעות, גביה, הפקת פוליסות, ספקים, בעיות משפטיות)

 ציוני דרך מקצועיים :

  • לווי הקמה וייעוץ שוטף לחברת ביטוח במזרח אירופה,
  • דח"צ - דלק מערכות רכב בע"מ
  • סמנכ"ל, מנהלת תחום ביטוח אלמנטרי ואגף שרות ותביעות - אי.די.אי חברה לביטוח בע"מ (ביטוח ישיר/ אישי ישיר)
  • ניהול אגף תביעות - בחברות ביטוח
  • מרצה במכללה לביטוח
יעל גבע - עו"ד
19/07/08 
חוזה התקשרות מסובך! האם אפשר וכדאי לפשט?
תקשורת צרכנית (שבין ספק /נותן שרותים ללקוח) קצרה, מובנת ופשוטה מסייעת להקטנת פערי ציפיות וליצירת אמון בין הצרכן לספק.
כחברה המספקת שרותים עליכם לדאוג לכך, שהתקשורת הצרכנית תהיה ככל הניתן פשוטה, ידידותית ובהירה ומובנת ללקוח הסביר ללא צורך במתווך-מסביר.
תקשורת כזו תמנע חיכוכים והתדיינויות משפטיות, תזכה לאמון והעדפה מצד הלקוח ובכך תביא לחסכון ולצמיחה.
הנסיון מוכיח שבעבודה נכונה ניתן לרתום גם את המחלקה המשפטית לעקרונות אלו של "דבר פשוט".
09/05/08 
כיצד מוודאים ביטול פוליסת משכנתא בחברה נגדית בצורה פשוטה וקלה, משהחליט הלקוח לעבור לחברתנו?
בעת נטילת משכנתא נדרש הלווה לבצע ביטוח מ-2 סוגים: לנכס וביטוח חיים.
ניתן לבטח באמצעות הבנק או להמציא לו פוליסות שנערכו אצל כל מבטח, בתנאי שהן עונות על דרישות הבנק.
בכל שלב ניתן להעביר את הפוליסות ממבטח אחד למישנהו. במצב כזה יש לוודא:
- שהפוליסות החדשות יענו על דרישות הבנק
- שלא תהיה חפיפה בתקופות וכך לא יווצר תשלום כפול
- רצוי לבדוק את הכיסויים הניתנים ולהשוות את המחיר בהתאם לכיסויים
- רצוי לבדוק האם ומהו הקנס שנדרש בגין ביטול הפוליסה הקיימת (פוליסת דירה כדאי להחליף רק אחת לשנה - בתום תקופת הביטוח).
קיימות חברות וסוכנויות ביטוח, אשר מוכנות לבצע עבור הלקוח את כל עבודת הניירת וכן כאלו, שיסכימו לקבוע את תחילת הפוליסות החדשות לתאריך מאוחר (למשל 3 חד').
כך ניתן לבקש את ביטול הפוליסות הישנות רק לאחר בדיקת החדשות (כולל קבלת הסכמת הבנק להחלפה) ולהימנע מתשלום הכפל.
לכל יועצי הספר >>>
Powered by Toya & Stepnet LTD   צור קשר הפורום כתבו עלינו לעבוד לפי הספר התקנון אנחנו דף הבית