אתר הספר - למי שרצה לעבוד לפי הספר, אבל לא ידע על איזה ספר מדובר
פנים אל פנים
  ראיון בתכנית הבוקר של ערוץ 2 -תובנות ניהוליות, שיווקיות וצרכניות  
      לכל הקטעים <<<
קטעי וידיאו
מבחר טורים
מבחר טיפים
ביבליוגרפיה
מתכונים, שירים ועוד...
      קישורים
 

 החוש הששי - העתיד כבר כאן! 

 האם מיחזור מועיל? פן&טלר לא חושבים כך... 

 ככה עושים פרזנטציה... 

 Technology Answers for the Global Value Chain  

 אתר מגמות השיווק 

 The Plain English Campaign 

 פורטל מנהלי מכירות 

 אופטימיזציה של רשיונות מחשב 

 אנכרוניזם מתגלגל של קופים... 

 CRM + נאמנות לקוחות  

 MarketingProfs - Smart Thinking... Pass It On 

 נאמנות לקוחות בעסקים קטנים 

 Customer Relations: How to Build Customer Loyalty in an Internet World 

 ניהול ממוקד 

 Ten Tips to Build Customer Loyalty 

 מאמרי שיווק ושימור לקוחות: thewisemarketer 

 דבר קצר -החיים ב6 מלים 

 אופימיזציה בניהול 

 שאלות ותשובות - Trendwatching 

 "דבר פשוט" - הפיקוח על שוק ההון באנגליה 

 Neolane 

 HEMA - כך מוכרים כלי בית 

 שימושון מצויין לשיווק ואסטרטגיה
 
שאילתות וטיפים אחרונים
לי רבין

 

תחומי היעוץ :

  • Call-Center: הקמה וניהול
  • אפיון מערכות תפעול ממוחשבות
  • תפעול אנשי שטח

אתר היועץ

ציוני דרך מקצועיים :

  • הקמה וניהול מוקד outsourcing: טלטופ (הזמנות מקטלוגים ויזה וישראכרט)
  • ניהול מותג "פשוט ביטוח"- עילית חברה לביטוח
  • הקמה וניהול- מוקד Call perfume (הזמנת בשמים מקטלוג ומאתר אינטרנט), חברת מולטי סחר בע"מ
  • הקמה וניהול: מוקד קשרי לקוחות- קבוצת נ. פלדמן ובנו
  • אפיון מערכות תפעול ממוחשבות- קבוצת נ. פלדמן ובנו
לי רבין
09/05/08 
כיצד מונעים מהלקוח יצירת קשר עם נציג המכירות?
לפני מציאת פתרון לנושא, יש לבחון את הסוגיה לעומקה: מדוע בעצם, לאנשי המכירות אין הכלים הטכנולוגיים והמקצועיים למתן שירות? האם כדאי לציידם במכשירים אשר יקשרו אותם למערכות של החברה? מדוע הלקוח לא יוצר קשר עם החברה? בשל חוסר ידע, או נוחות?
אם לאחר כל אלה עדיין יש מקום לקשר ישיר עם החברה או עם המוקד הטלפוני של החברה, יש לבנות מערך פניות יזומות של המוקד ללקוח- לאחר רכישה, בעת חידוש (אם ישנו כזה), סקרי שביעות רצון מעת לעת וכיו"ב... בדר"כ- הפועל היוצא יהיה איפוא שהלקוחות יורגלו לנהל קשר ישיר עם החברה.
01/05/08 
מהם המדדים החשובים ביותר להערכת איכות תפקודו של מוקד שירות טלפוני?
ראשית כל, יש להגדיר את המטרות של המוקד ואת הערכים המוספים שהמוקד מעניק לארגון. לדוגמא, אם מטרת המוקד היא מכירה יזומה ללקוחות- יש למדוד את כמות הלקוחות איתם יוצר המוקד (באופן כללי ופר עמדה) קשר בממוצע לשעה, ואת אחוז ההמרה של מכירה מתוך כמות השיחות המבוצעות. אם מטרת המוקד מאידך- היא מתן שירות, יש לבדוק את כמות שיחות השירות הנקלטות ע"י המוקד, את זמן ההמתנה הממוצע, את כמות הפניות החוזרות בגין אותה בעיה, ואת אפקטיביות הטיפול בפניות הלקוחות.

לכל יועצי הספר >>>
Powered by Toya & Stepnet LTD   צור קשר הפורום כתבו עלינו לעבוד לפי הספר התקנון אנחנו דף הבית