אתר הספר - למי שרצה לעבוד לפי הספר, אבל לא ידע על איזה ספר מדובר
פנים אל פנים
  ראיון בתכנית הבוקר של ערוץ 2 -תובנות ניהוליות, שיווקיות וצרכניות  
      לכל הקטעים <<<
קטעי וידיאו
מבחר טורים
מבחר טיפים
ביבליוגרפיה
מתכונים, שירים ועוד...
      קישורים
 

 החוש הששי - העתיד כבר כאן! 

 האם מיחזור מועיל? פן&טלר לא חושבים כך... 

 ככה עושים פרזנטציה... 

 Technology Answers for the Global Value Chain  

 אתר מגמות השיווק 

 The Plain English Campaign 

 פורטל מנהלי מכירות 

 אופטימיזציה של רשיונות מחשב 

 אנכרוניזם מתגלגל של קופים... 

 CRM + נאמנות לקוחות  

 MarketingProfs - Smart Thinking... Pass It On 

 נאמנות לקוחות בעסקים קטנים 

 Customer Relations: How to Build Customer Loyalty in an Internet World 

 ניהול ממוקד 

 Ten Tips to Build Customer Loyalty 

 מאמרי שיווק ושימור לקוחות: thewisemarketer 

 דבר קצר -החיים ב6 מלים 

 אופימיזציה בניהול 

 שאלות ותשובות - Trendwatching 

 "דבר פשוט" - הפיקוח על שוק ההון באנגליה 

 Neolane 

 HEMA - כך מוכרים כלי בית 

 שימושון מצויין לשיווק ואסטרטגיה
 
שאילתות וטיפים אחרונים
עדן רבין

 

תחומי היעוץ :

  • מכירות
  • שירות ושימור לקוחות
  • יסודות השיחה הטלפונית

אתר היועץ

ציוני דרך מקצועיים :

  • מנהל מכירות- טלכלל
  • הקמת מוקד השימור והשירות (ביטוח חיים)- הפניקס חברה לביטוח
  • ניהול מוקד השימור- נביעות
  • ניהול מוקד השימור- AIG חברה לביטוח
  • ניהול והפקה מוזיקאלית- orphaned land
עדן רבין
03/05/08 
איזה תגמולים כן כדאי לתת לאנשי מכירות?
שאלתך היא בעצם: אילו תגמולים כדאי לתת לעובדיי? אם אשלם למזכירתי עמלה על פגישה שתיאמה עבורי, ו/או מסמך שתייקה, האם זה יעלה את תפוקתה? אם אתגמל נציג שירות על כל שיחה בה נתן שירות ללקוח, האם ייתן שירות טוב יותר? התשובה היא שמובן שלא, הרי זו הגדרת תפקידם! שינוי מודל השכר לשעתי קבוע/חודשי גלובאלי הגדיל מיידית את הביצועים ב-140% לפחות בכל מוקד בו ביצעתי את המהלך. בצע ישיבת יומית צוותית המנתחת את ביצועי אתמול. אין איש מכירות (או עובד) שלא ירצה לראות את שמו בראש הטבלה. כמו כן, משחקים תמיד עושים נפלאות. לדוגמא: חלק את הצוות לשני שבטים, ערוך קרב "הישרדות" (הדחות, מועצת שבט, חסינות מנהל וכו') בין השבטים (כאשר לכל אינדיוידואל יש משקל בקבוצה), ותראה כיצד הכפלת את ביצועי המכירות ויצרת עבור העובד סביבת עבודה לא רק נעימה, אלא מרתקת!
לכל יועצי הספר >>>
Powered by Toya & Stepnet LTD   צור קשר הפורום כתבו עלינו לעבוד לפי הספר התקנון אנחנו דף הבית