אתר הספר - למי שרצה לעבוד לפי הספר, אבל לא ידע על איזה ספר מדובר
פנים אל פנים
  ראיון בתכנית הבוקר של ערוץ 2 -תובנות ניהוליות, שיווקיות וצרכניות  
      לכל הקטעים <<<
קטעי וידיאו
מבחר טורים
מבחר טיפים
ביבליוגרפיה
מתכונים, שירים ועוד...
      קישורים
 

 החוש הששי - העתיד כבר כאן! 

 האם מיחזור מועיל? פן&טלר לא חושבים כך... 

 ככה עושים פרזנטציה... 

 Technology Answers for the Global Value Chain  

 אתר מגמות השיווק 

 The Plain English Campaign 

 פורטל מנהלי מכירות 

 אופטימיזציה של רשיונות מחשב 

 אנכרוניזם מתגלגל של קופים... 

 CRM + נאמנות לקוחות  

 MarketingProfs - Smart Thinking... Pass It On 

 נאמנות לקוחות בעסקים קטנים 

 Customer Relations: How to Build Customer Loyalty in an Internet World 

 ניהול ממוקד 

 Ten Tips to Build Customer Loyalty 

 מאמרי שיווק ושימור לקוחות: thewisemarketer 

 דבר קצר -החיים ב6 מלים 

 אופימיזציה בניהול 

 שאלות ותשובות - Trendwatching 

 "דבר פשוט" - הפיקוח על שוק ההון באנגליה 

 Neolane 

 HEMA - כך מוכרים כלי בית 

 שימושון מצויין לשיווק ואסטרטגיה
 
שאילתות וטיפים אחרונים
רונית גרינברג

 

תחומי היעוץ :

  • ניהול תהליכי פיתוח אישי בעולם התעסוקה
  • ניהול תהליכי השמה יעודית ממוקדת
  • ניהול  משאבי אנוש
  • הנחיית קבוצות לאימון והתפתחות אישית

אתר היועץ

ציוני דרך מקצועיים :

  • משנת 2000 בעלים ומנהלת את המימד האישי - מרכז לניהול קריירה פיתוח אישי והשמה
  • בעלת ניסיון רב בניהול משאבי אנוש בארגונים גדולים
  • בעלת MA בסוציולוגיה ארגונית  אוניברסיטת בר אילן
רונית גרינברג
22/05/08 
מנהלים בתקופת מיזוג
שלום רב,
מיזוג בין חברות הינה תקופה מאד לא פשוטה המלווה תמיד ברעש בקרב העובדים הנובע מאי הודאות לגבי עתידם המיקצועי. חשוב להבין שהרעש הינו חלק ממהות המיזוג. קשה עד מאד להעלימו וחשוב לתת לו את המקום הראוי. משמע , לתת לעובדים ולמנהלים את מנגנוני הביטוי הנכונים.
על מנת לצמצם רעשים חשוב להקפיד על שקיפות. להעביר לעובדים באופן פורמלי מידע נכון ומדויק לגבי המתרחש. חשוב שהעברת המידע תצא מנקודת השקפתו של העובד החרד למקומו.
יש לתאם עמדות בין המנהלים בחברה ואנשי הדירקטוריון לגבי אחידות המידע המועבר.
להמנע מהעברת מידע רק לחלק מהארגון. וזאת על מנת לצמצם רכילויות ושיחות מסדרון המגבירות חרדה. חשוב ליצר מדיניות של דלת פתוחה ולאפשר לעובדים לפנות לממונים בשאלות ותהיות, כמו כן יש לספק לממונים את המידע והידע להתמודד עם השאלות שעולות.
יצירת אוירה תומכת המעבירה את המסר לעובד כי אנחנו יחד!
מקווה שעל קצה המזלג עזרתי אשמח להרחיב באופן מעמיק יותר בהתאם לצורך
בהצלחה
לכל יועצי הספר >>>
Powered by Toya & Stepnet LTD   צור קשר הפורום כתבו עלינו לעבוד לפי הספר התקנון אנחנו דף הבית