אתר הספר - למי שרצה לעבוד לפי הספר, אבל לא ידע על איזה ספר מדובר
פנים אל פנים
  ראיון בתכנית הבוקר של ערוץ 2 -תובנות ניהוליות, שיווקיות וצרכניות  
      לכל הקטעים <<<
קטעי וידיאו
מבחר טורים
מבחר טיפים
ביבליוגרפיה
מתכונים, שירים ועוד...
      קישורים
 

 החוש הששי - העתיד כבר כאן! 

 האם מיחזור מועיל? פן&טלר לא חושבים כך... 

 ככה עושים פרזנטציה... 

 Technology Answers for the Global Value Chain  

 אתר מגמות השיווק 

 The Plain English Campaign 

 פורטל מנהלי מכירות 

 אופטימיזציה של רשיונות מחשב 

 אנכרוניזם מתגלגל של קופים... 

 CRM + נאמנות לקוחות  

 MarketingProfs - Smart Thinking... Pass It On 

 נאמנות לקוחות בעסקים קטנים 

 Customer Relations: How to Build Customer Loyalty in an Internet World 

 ניהול ממוקד 

 Ten Tips to Build Customer Loyalty 

 מאמרי שיווק ושימור לקוחות: thewisemarketer 

 דבר קצר -החיים ב6 מלים 

 אופימיזציה בניהול 

 שאלות ותשובות - Trendwatching 

 "דבר פשוט" - הפיקוח על שוק ההון באנגליה 

 Neolane 

 HEMA - כך מוכרים כלי בית 

 שימושון מצויין לשיווק ואסטרטגיה
 
שאילתות וטיפים אחרונים
פיני אלעזרי

 

תחומי היעוץ :

  • אסטרטגייה שיווקית
  • שיווק באינטרנט

ציוני דרך מקצועיים :

  • חברת היעוץ שבבעלותי עוסקת בתחום מאז 1986
  • התנסות מסיבית עם מרבית הענפים במשק
פיני אלעזרי
27/09/08 
רעיונות למבצעי מכירות בהפצה לסוחרים בענפי "תעשיה מסורתית" נטולי טכנולוגיות חדשות
1.ערב סוחרים עם ארוחה וכיבוד והרבה כבוד לסוחרים בסופו "מכרז" להתחייבויות + הנחות מתוך % הגידול.

2. קביעת יעדי גידול+פרסים נסיעה זוגית לחו"ל כנגד עמידה ביעד.

3.רמת סיכון+ סיכוי גבוהה:הערכת הגידול וסך הקנייה השנתית ביחד עם הסוחר-קביעת
התמרוצ=החזר כספי שיזכה בתום התקופה-הענקת סכום ההחזר עם תחילת התקופה.

4.הדרכות במכירה וניהול העסק!והרבה כבוד לסוחרים+ ניהולאישי ממוקד.

5. הכי טוב-קח יועץ טוב.
14/05/08 
שאלה בתחום השיווק - אשמח לקבל את הנקודות עיקריות שעלי להתמקד בבחירת סלוגן שיווקי לחברה
אם המותג מוכר מחד ובעל תקציב תקשורת שיווקית המגיע למסה הקריטית, ניתן ורצוי להשתמש בסיסמא התורמת למיצוב המותג כמו נייקי, סלקום, אורנג וכו.
אם לא עומדים לרשותך תקציבי תקשורת שיווקית סבירים-רד מזה, כי זה רק יכביד על קליטת שם המותג.
אם מאידך מדובר במותג בשלבי חדירה ושם המותג אינו מעיד על המוצר-שירות המשווקים
רצוי להסתייע במשפט מסביר, לדוגמא" מבטחים" קרן הפנסייה הגדולה הישראל וכיו"ב
השינויים במדייה לא שינו את הצורך או אי הצורך( לפי העניין) בסיסמא,כי הנמסר ( הצופה, צרכן, לקוח וכו) לא השתנה עדיין חייה על שתיים...
09/05/08 
מה הם הקריטריונים/מדדים להערכת אפקטיביות של חנות קמעונאית?
המדדים משתנים מענף לענף וכן עפי הערכת הציפיות להחזר התשואה על ההשקעה.
בחלק לא קטן מהמקרים ידובר על תרומה מכל מ"ר.
תהייה שונות לפי גודל ואו מרכזיות החנות וכו, בסוף תמיד נחזור לציפיות לקצב החזר ההשקעה והתשואה על ההון.
01/05/08 
קראתי מאמר ב-גלובס, לפיו סקר שנערך לאחרונה מצביע על כך שמנהלים בכירים במשק מעריכים את תחום הייעוץ האסטרטגי כחשוב ביותר, אך מאוכזבים מאד מיישום תפוקות הייעוץ. מי אמור להיות מופקד על יישום האסטרטגיה בארגון???
בחלק גדול מהמקרים טמונה אכזבת המנכלים בבחירת היועץ הלא מתאים,לא מעט פעמים, הם נוטים לבחור יועצים מוכרים ונוחים להם.
בחלק אחר של המקרים, הכישלון נובע מהרתיעה של ההנהלות מביצוע אמיתי של שינויים( פרויד אמר שקל לנו לקבל את ההרגלים החדשים, אך קשה מאד להיפרד מהישנים.)
אכזבות רבות נוצרות עקב תהליך הטמעה בעייתי, התנגדויות פונקציונרים חוששים בארגון וכיו"ב.
גם המשקל שמעניקים המנכלים לROI מיידי בא לא פעם על חשבון השקעות אסטרטגיות( בין השאר כדי לא לפגוע בבונוס השנתי..)
וכמובן כמו בכל מקצוע יש גם יועצים לא תקינים.

לכל יועצי הספר >>>
Powered by Toya & Stepnet LTD   צור קשר הפורום כתבו עלינו לעבוד לפי הספר התקנון אנחנו דף הבית